XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Haien lanari eginiko balioztatze kritikoa onartu egiten dute, nahiz positibo zein negatibo izan.
Guzti hori eskuan izanik, gure gazteen errealitatea zehazkiago eratu ahal izan dugu, izu gehiegirik gabe.
Hezkuntza erregelatuari gagozkiola, gure ikasleen errealitatea oso garbia da: erabat arbuiatzen dute.
Kasu batzutan, nolanahiko arrazoinak direla bide, eskolak berak nahiz eta errekuperatzen hamaika saio egin, eragotzi die partaidetza.
Beste zenbaitetan, berriz, ikasleak berak egin dio uko bertan parte hartzeari.
Pedro Anituan gazte baten sarreraren aurretik, beti izan da kasu bakoitzaren azterketa sakona, hasera batean bil zitezkeen datuetatik: familia, gizarte-laguntzaileak, eskola, lagunartea, haur-psikiatria, haurteriaren udal taldea, eta abar.
Hala eta guztiz ere,
Nahiz eta, egia esan, oso gutxi izan diren, gure ikasleren batek ez zukeen geureganaino iritsi beharko; besteren batek, aldiz, eta askotxok agian, beharrezko zukeen baina kalean dago eta
Kezkagarri dira guretzat kasu guzti horiek.
Aspektu honetan,
Lehen lehenik, esperientzia hau bizi duten ikasleei emango diegu tartetxoa.
* L. H. eta E. P. A. (gradudun)... 7%.
* I. Profesionaleko Zentruetan... 20%.